
Nakupovat v našem huňatém e-shopu nemusí být vůbec těžké. Stačí se řídit velikostní tabulkou, kterou najdete u každého zboží. Pokud si však přece jen nebudete jisti, neváhejte se poradit telefonicky s našimi kolegy na zákaznické lince, se kterými můžete následně svou objednávku společně vytvořit.
Nevyhovuje vám tvar, velikost, barva
nebo provedení?

Zjistili jste po zakoupení, že vám huňatý kousek nevyhovuje? Nevadí, zboží můžete vrátit do 14 dnů (nebo do 30 dnů při členství v Ovčí rodině) od doručení. A přes Zásilkovnu dokonce zdarma. V případě volby jiné kurýrní služby je nutné uhradit službu na vlastní náklady.
Jak postupovat?
- Stačí se přihlásit do svého účtu na našem e-shopu a vybrat kousky, které chcete vrátit. Patříte mezi neregistrované zákazníky? Pak se nemusíte přihlašovat. Stačí jen zadat e-mail a číslo objednávky.
- Po přihlášení vás už systém navede, abyste si mohli vybrat produkty, které chcete vrátit.
- Teď už stačí í jen odeslat balíček a do 14 dnů od jeho převzetí vám vrátíme peníze.
Chcete si vybrat jinou velikost, nebo produkt?

V případě, že si budete chtít po vrácení zboží vybrat jiný kus, jinou velikost, nebo třeba úplně jiný produkt, je potřeba si udělat novou objednávku. Avšak ani u této objednávky nemusíte platit za dopravu. Po vyplnění formuláře na vrácení vám do e-mailu dorazí kód, který můžete na objednávku uplatnit. Jen si raději pospěšte, protože má omezenou platnost.
Na huňatém kousku se něco pokazilo?

Pokud se na zakoupeném zboží vyskytla vada, která není způsobená běžným používám, můžete jej poslat na reklamaci. Jak na to, se dozvíte přímo v našem formuláři.
Stále si nevíte s něčím rady?

V případě dalších nejasností vám mohou pomoci odpovědi na nejčastější dotazy.