Nakupte po telefonu
+420 576 776 776 (8.00–19.00)
Vše o nákupu
Menu

Důležité informace o fungování e-shopu k aktuální situaci

Důležité informace o fungování e-shopu k aktuální situaci

Vážení zákaznící Ovečkárny.cz,

vzhledem k tomu jak se vyvíjí situace okolo nákazy virem Covid-19, jsme pro Vás připravili souhrn nejdůležitějších informací, které se týkají nákupu v našem e-shopu. 

Rádi bychom Vás ujistili, že jako internetový obchod fungujeme stejně jako před vyhlášením výjimečného stavu, pouze s pár změnami, které ovšem nejsou pro Vás jako naše zákazníky až tak zásadní. 

Dalším důležitým bodem, který bychom Vám chtěli sdělit je ten, že určitě nemusíte mít obavu z toho, že by se zmiňovaný virus šířil skrze námi odeslanými balíčky, veškeré zboží, které si objednáte, je pečlivě připraveno a baleno našimi pracovníky v ochranných pomůckách a prostor pro balení je pravidelně dezinfikován. Samotný přenos je možný pouze z člověka na člověka. Samozřejmostí v naší firmě je dodržování striktní hygieny. 

Situace to není lehká pro nikoho z nás, a my v Ovečkárně věříme, že pokud se budeme chovat zodpovědně a budeme dodržovat nařízení vlády, tak společně tyto nelehké časy přečkáme! 

BUDE MŮJ BALÍČEK DORUČEN VE ZMIŇOVANÉM TERMÍNU?


Můžeme vás ujistit, že objednávky, které obdržíme do 13:00 budeme expedovat ještě tentýž den. U dopravců se bohužel dá počítat se zdržením doručení zásilky s ohledem na vzniklou situaci. V tuto chvíli všichni dopravci fungují standardně jako doposud, celou situaci ovšem budeme sledovat a v případě mimořádných změn Vás budeme kontaktovat. 

CO KDYŽ JSEM V KARANTÉNĚ, NEBO JE UZAVŘENA NAŠE OBEC?

Pro tyto případy nabízíme uložení vaší objednávky u nás do doby, než ji bude možné expedovat k vám. Vaše uhrazená objednávka je u nás v bezpečí a bude odeslána ihned jak to bude možné.

JAK MOHU ZAPLATIT MOJI OBJEDNÁVKU?

Pro co nejkratší dobu styku při předání balíčku s kurýrem, doporučujeme využít platbu převodem a nebo skrze platební bránu Gopay, tedy kartou. Pokud nastane situace, že nebude možné objednávky expedovat, tak bude vaše uhrazená objednávka v bezpečí u nás a ihned jakmile to bude možné, odeslána k vám. 

CO KDYŽ CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT, NEBO VYMĚNIT, ALE NEMÁM MOŽNOST ZÁSILKU ODESLAT?

Standardně nabízíme lhůtu pro vrácení a výměnu zboží 30 dnů. Chceme ale našim zákazníkům vyjít co nejvíce vstříc a pokud tedy nemáte možnost zaslání balíčku zpět k nám na provozovnu, uveďte toto prosím do poznámky k vrácení zboží. Jakmile to situace dovolí, balíček nám zašlete a budeme postupovat již standardně - vyměníme zboží, nebo vrátíme peníze na uvedený účet do 14 dnů od obdržení zásilky. 

Pro vrácení, nebo výměnu zboží použijte tento odkaz : https://www.oveckarna.cz/nacteni-objednavky/returns/

MŮŽU SI STÁLE ZVOLIT ZPŮSOB DOPRAVY JAKO OSOBNÍ ODBĚR?

Aktuální situace nám nařídila, že náš obchod musí být zavřený. Výdej balíčku na osobní odběr ale zakázán není, tudíž balíček vám na naší prodejně vydáme. Prosíme ovšem o ohleduplnost našich zákazníků a pokud možno aby volili dopravu kurýrem, nebo českou poštou. Pokud i přesto chcete zásilku vyzvednout u nás na prodejně, prosíme zákazníky, aby použili ochranu obličeje v podobě roušky, šály, šátku a nebo jiné vhodné alternativy.

CO KDYŽ JE ZBOŽÍ VYPRODÁNO, KDY BUDE OPĚT SKLADEM ?

Nyní jsme dobře předzásobení pro to, abychom vám našim zákazníkům mohli vyhovět ve všech požadavcích. Situace se ovšem vyvíjí nepředvídatelně a proto se může stát, že některý z našich produktů bude vyprodán. Budeme dělat vše pro to, abychom opět naskladnili chybějící kusy a vy si tak mohli objednat to, co chcete. 

Může ovšem nastat chvíle, kdy nebudeme schopni vyrobit požadovaný počet kusů a zboží bude tak delší dobu nedostupné. Proto vás prosíme o shovívavost a nabízíme vám možnost si aktivovat hlídací ovečku u vyprodaného produktu, která vám ihned pošle zprávu o tom, že je zboží opět k dispozici.

POKUD DOJDE K SITUACI, ŽE VŠICHNI PŘEPRAVCI ZRUŠÍ DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK, BUDOU VAŠE ZÁSILKY V BEZPEČÍ V NAŠEM SKLADU A ODESLÁNY IHNED, JAKMILE BUDE SITUACE LEPŠÍ.


OVEČKÁRNA.CZ SE STALA VÍTĚZEM SOUTĚŽE SHOP ROKU 2019 V KATEGORII CENA HEURÉKY

V minulém roce jsme obsadili třetí místo a tento rok se stali vítězem celé kategorie. Je to pro nás velká pocta, ale velké poděkování patří Vám, našim milým zákazníkům. Bez vás bychom toto ocenění nedostali. Ještě jednou mockrát děkujeme.

Přečtěte si dále