Informace k objednávce

 
Obsah: 1. Převzetí balíku / poškozený balík / záměna zboží
               2. Platební údaje 
               3. Recenze
               4. Reklamace / výměna

Kontaktní údaje na nás :
tel:+420 774 774 626
email: info@oveckarna.cz

Korenspondenční adresa:
Ovečkárna.cz
Zálešná I / 1036
Zlín 76001

1 Převzetí balíku / Poškozený balík /Záměna zboží

Po odeslání objednávky Vám dorazí SMS a email od naší společnosti, obsahující  informacemace o odeslání Vaší objendávky. Dále v následujících hodinách k Vám dorazí bližší informační sms přímo od přepravní společnosti, kterou jste si sami zvolili. Zde se dozvíte předběžný čas doručení Vašeho balíčku, samozřejmě je velmi důležité, mít řádně vyplněno telefonní číslo, na které Vás budeme kontaktovat. 

Vaše zboží je přepravováno, jako kusová zásilka. Ve chvíli, kdy Vám řidič zásilku doručuje formou (do vlastních rukou) jedná se o způsob převzetí např. před Vaším domem, na Vámi zvoleném místě v doručovací adrese.  Pozor, řidič není povinen nosit zásilky do bytu, chodeb, garáží ani jiných prostor.  Při přebírání zásilky je nutné dbát na zvýšenou opatrnost. Pečlivě si překontrolujte stav balíčku, který přebíráte, jestliže je jakkoli zevně poškozen,  je nutnost ihned upozornit přepravce na jistý problém a sepsat s ním tuto chybu do jeho záznamů. Buďte prosím ostražití, jelikož na pozdější reklamace, které nejsou zapsány v přepravním listu nejsme schopni reagovat a automaticky jsou zamítnuty.
 

V případě, že nastane podobný problém, přepravce je povinen vše zapsat do přepravního protokolu, kde se uvádí konkrétní chyba. Tyto pravidla platí pro všechny námi nabízené přepravní společnosti ( Č.Pošta, Zásilkovna, Geis). Buďte si vědomi, že do protokolu smíte zapisovat jen vážné a zjevné poškození zásilky ( rozlepené, mokré, otevřené, promáčklé). Při převzetí byste si měli svou zásilku otevřít a prověřit, zda zásilka obsahuje vše co bylo Vámi objednáno. V případě, že Vám bude některé z objednaných položek chybět, nebo nastane podobný problém, také byste měli vše nahlásit přepravci se kterým je nutnost vše sepsat, dále doporučujeme chybnou zásilku přebrat a ihned kontaktovat náš eshop. My jsme schopni ihned chybu z naší strany napravit do dvou pracovních dnů
 

Shrnutí rada - Při přebírání zásilky zkontrolujte za přítomnosti dopravce obsah Vaší zásilky, případné problémy řešte ihned zapsáním do reklamačního protokolu, který Vám musí být poskytnut pracovníkem přepravní společnosti. V případě, že problém nastane, vše zapište dopodrobna do reklamačního protokolu. Jestliže nebude jistý problém uveden v reklamačním protokolu, nemůžeme pak na jakékoli podobné reklamace brát ohled. V případě zjištění naprostého zničení zboží např. ( vyteklý prací prostředek lanolin) je důležité balík nepřebírat vůbec.



2.Platební údaje
Objednali jste si zboží a zvolili jste si bankovní převod a nemůžete najít naše platební údaje ? Částku zašlete na náš
Český účet : 2800769239 / 2010 , nebo Slovenský účet : IBAN: CZ1720100000002800769247  BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol je shodný s číslem Vaší objednávky. 

3.Recenze

Za 10 dní od objendání Vám dorazí na email od společnosti Heureka dotazník, týkající se Vaší spokojenosti. Zde budete mít možnost plně vyjádřit Vaše zkušenosti s našim eshopem. Jsme velice vděčni za všechny recenze a to jak kladné, tak i negativní.

4.Reklamace / Vrácení / Výměna

 

V případě , že nastal problém s jakýmkoli objednaným produktem neotálejte a ihned nás informujte o této skutečnosti. My co nejrychleji sjednáme nápravy.  Zboží můžete vyměnit, nebo vrátit buď ve 14-ti  denní lhůtě od převzetí a nebo při zjevné vadě výrobku ve lhůtě 3 let. Zvažte vždy požadavky k reklamaci, reklamovaný výrobek zasíláme vždy na odborný posudek, ale v mnoha případech musí být reklamace zamítnuta z důvodu špatné údržby zboží. V každém případě ke každé reklamaci je potřebné přiložit reklamační list :  odstoupení ke smlouvě.

Zboží, které bude vráceno po uplynutí 14-ti denní lhůty, začínající od převzetí balíčku nebude vyhověno a bude posláno zpět odesilateli s náklady na dopravu. 

Výměna -  zakoupili jste zboží a nesedí Vám ? Vůbec nevadí, na toto zjištění a posouzení máte 14 dní. Zboží stačí zaslat na adresu naší kamenné prodejny ve Zlíně. Nezapomeňte nám do zásilky přiložit vzkaz (v čitelné formě), abychom věděli o co se jedná. 

Prosím všechny reklamace a výměny zasílat na naši korespondenční adresu do Zlína na prodejnu. 

Adresa :
Ovečkárna.cz
Zálešná I / 1036 (Januštice)
Zlín 76001