Zakoupené zboží vám nesedí, nehodí se vám, nebo pro něj nemáte využití? Na vrácení máte až 30 dní a nepoužité zboží nám můžete vrátit zdarma přes Zásilkovnu.
Pro registrované členy ovčí rodiny
Pokud jste u nás registrovaní, najdete formulář pro vrácení zboží ve svém účtu. Stačí jen doplnit několik potřebných informací a formulář odeslat.
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Poslat zboží zpět k nám do Ovečkárny je jednoduché, stačí vyplnit krátký formulář pro vrácení zboží. Po jeho vyplnění se vám zobrazí všechny informace o tom, jak nám můžete balíček poslat zdarma přes Zásilkovnu. Stejné informace vám přijdou také e-mailem.
Vrácení na vlastní náklady
Pokud nechcete nebo nemůžete využít zpětného zaslání přes Zásilkovnu, můžete nám balíček poslat Českou poštou nebo další kurýrní službou. Vyplňte prosím formulář na odkaze níže, na jeho konci se vám zobrazí všechny potřebné informace k poslání balíčku zpět k nám.
Zvolili jste špatnou velikost a chcete ji vyměnit? Rádi to pro vás vyřídíme, stačí nám nenošené zboží poslat zpátky. Po obdržení balíčku vám v co nejkratší době pošleme nový produkt.
Pro registrované členy ovčí rodiny
Pokud jste u nás registrovaní, najdete formulář pro vrácení zboží, které chcete vyměnit ve svém účtu. Díky registraci je pro vás připravený k odeslání, stačí jen doplnit potřebné informace.
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Poslat zboží zpět k nám do Ovečkárny je jednoduché, stačí vyplnit krátký formulář pro vrácení zboží. Po jeho vyplnění se vám zobrazí všechny informace o tom, jak nám můžete balíček poslat zdarma přes Zásilkovnu. Stejné informace vám přijdou také e-mailem.
Vrácení na vlastní náklady
Pokud nechcete nebo nemůžete využít zpětného zaslání zdarma přes Zásilkovnu, můžete nám balíček poslat na vlastní náklady Českou poštou nebo další kurýrní službou. Vyplňte krátký formulář na odkaze níže, na jeho konci se vám zobrazí všechny potřebné informace včetně adresy k poslání balíčku zpět k nám.
U nás probíhají reklamace hladce. Stačí nám závadu výrobku vyfotit a poslat emailem na info@oveckarna.cz. Do emailu připojte číslo objednávky, ze které zboží pochází, a stručný popis závady. My podle těchto informací vyhodnotíme způsob řešení reklamace a dáme vám vědět, jak budeme dále pokračovat.
Pokud nám chcete zboží raději rovnou poslat, stačí vyplnit online formulář na odkaze níže. Po odeslání formuláře se vám zobrazí pokyny k odeslání zboží a stejné informace vám pošleme také e-mailem.
Objednali jste si u nás zboží a nesedí vám velikost, nebylo podle představ, nebo je na něm něco špatně? Nedělejte si vrásky, rádi vám s tím pomůžeme.
1. Vrátit nebo vyměnit zboží můžete zdarma přes Zásilkovnu, a to ve lhůtě až 30 dnů.
2. V případě, že jste objevili na zboží závadu, stačí nás o reklamaci informovat přes email info@oveckarna.cz, zaslat nám obrázek a popis vady produktu.
3. Pro rychlou výměnu doporučujeme přihlásit se do svého účtu na Ovečkárně a využít automatického systému k jednoduššímu vyřízení.
4. Vyberte si výše, jestli chcete zboží vrátit, vyměnit za jiné, nebo reklamovat. Po kliknutí na každou možnost se vám zobrazí informace k dalšímu postupu.
© 2022 Oveckarna.cz | Czech Wool company s.r.o | Nastavení cookies | Zásady zpracování osobních údajů | Souhlas se zpracováním osobních údajů | Shop máme od wpj.cz