Nakupte po telefonu
+420 576 776 776 (8.00–19.00)
Vše o nákupu
Menu

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Nákup u nás v Ovečkárně vám chceme co nejvíce ulehčit, nejen proto jsme vám prodloužili zákonnou lhůtu na vrácení zboží ze 14 dní na 30 dnů. Během měsíce nám můžete zdarma vrátit nepoužité zboží v původním stavu.

Co dělat, když...

Chci vrátit zboží

Vyplňte formulář

Zabalte a napište kód Zásilkovny

Odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny

Vraťte zdarma přes Zásilkovnu

U nás v Ovečkárně máme jednoduchý systém pro vrácení zboží. Jste-li registrovaný člen ovčí rodiny, po přihlášení najdete v menu pod Můj účet vrácení zboží, kde vyberete produktu z historie objednávek, který chcete vrátit. Pokud nejste přihlášeni, stačí v systému pro vrácení vyplnit číslo objednávky a váš e-mail. V následujícím kroku už jen vyberete produkt z objednávky, který chcete vrátit, a získáte kód, jenž viditelně napíšete na balík.
Pečlivě zabalené zboží do nadepsaného balíku adresou a kódem odnesete do nejbližší Zásilkovny, kde si od vás balík převezmou a na naše náklady nám jej pošlou. Po obdržení zboží vám vrátíme peníze na účet do 14 dnů.

 

Vrácení přes Českou poštu nebo kurýra

Na své náklady nám můžete zboží poslat přes Českou poštu. Postupujte stejně jako při vrácení přes Zásilkovnu, jen s tím rozdílem, že nám zboží pošlete na své vlastní náklady a vyberete si dopravce.

Zboží pošlete na adresu:
Ovečkárna.cz 
Masarykova 1106
763 02 ZLÍN

Vrátit zboží

Chci vyměnit zboží

Koupili jste si špatnou velikost a rádi byste zboží vyměnili? Nevyhovující zboží nám vraťte dle postupu výše a do poznámky v systému vracení napište kód zboží (najdete vždy na detailu produktu pod názvem) a velikost, kterou chcete poslat. Po obdržení balíčku vám v co nejkratší době pošleme nový produkt.

Vyměnit zboží

Chci reklamovat zboží

Zboží vás zklamalo? To nás mrzí, ale určitě najdeme řešení. Pomocí našeho reklamačního systému nám jednoduše sdělíte, co se stalo. Jste-li registrovaný člen ovčí rodiny, po přihlášení najdete v menu pod Můj účet Reklamace, kde vyberete produktu z historie objednávek, který chcete reklamovat. Pokud nejste přihlášeni, stačí v systému vyplnit číslo objednávky a váš e-mail. V následujícím kroku už jen vyberete produkt z objednávky, který chcete reklamovat. Vyplníte pár řádku a napište nám, jaký je problém. Následně získáte kód pro odeslání.
Pečlivě zabalené zboží do balíku s adresou a kódem odnesete do nejbližší Zásilkovny, kde si ho od vás převezmou a na naše náklady nám jej pošlou. Balíček můžete odeslat na své náklady prostřednictvím jiného dopravce (stejně jako při vrácení zboží) na adresu:

Ovečkárna.cz
Masarykova 1106
763 02 ZLÍN

Nejdéle do 30 dnů vám napíšeme vyrozumění reklamace.

Reklamovat zboží

Důvody pro vrácení a reklamaci zboží

Zpět na Vše o nákupu