🎁 Sleva 15 % na huňaté dárky s kódem DAREK 🚚 Doprava zdarma s Balíkovnou nad 499 Kč
Pokud se na zboží vyskytla vada nebo poškození, které není způsobeno používáním, můžete na něj podat reklamaci.
Reklamace se vztahuje se pouze na vadu na zboží - ne na výměnu za jinou velikost či produkt.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 576 776 776 nebo nám napište e-mail na info@oveckarna.cz.
Zpět do e-shopuNěkteré zboží není nutné posílat fyzicky, pošlete nám pouze fotografie závady na email info@oveckarna.cz. Poté vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokud chcete raději vyplnit reklamační formulář, můžete nahrát fotografie i tímto způsobem. V tomto případě nám dejte prosím vědět emailem, abychom věděli že nemáme čekat na balík se zbožím.
Pokud se na zboží vyskytne vada, která není způsobena nesprávným užíváním výrobku, může být tato vada podána k reklamaci.
Do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace vás budeme informovat o výsledku reklamace. Pokud prodávající považuje za nutné, je oprávněn vyzvat kupujícího po uplatnění reklamace k součinnosti při dodání zboží zpět prodávajícímu. Případná doba, po kterou kupující neposkytuje svou součinnost, se nezapočítává do lhůty k vyřízení reklamace.
© 2024 Oveckarna.cz | Czech Wool company s.r.o | Nastavení cookies | Zásady zpracování osobních údajů | Souhlas se zpracováním osobních údajů | Shop máme od wpj.cz
Získáte tyto a další výhody