👟 Sleva 15 % na obuv. Kód: OBUV15. Neplatí na značky Be Lenka a Barebarics. 🩴

Zpět do e-shopu

Potřebujete poradit? +420 576 776 776

Ovečkárna.cz
Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Pokud se na zboží vyskytla vada nebo poškození, které není způsobeno používáním, můžete na něj podat reklamaci.
Reklamace se vztahuje se pouze na vadu na zboží - ne na výměnu za jinou velikost či produkt.

Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
  3. Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
  4. Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu zdarma přes Zásilkovnu nebo libovolnou jinou cestu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 576 776 776 nebo nám napište e-mail na info@oveckarna.cz.

Zpět do e-shopu

Jak podat reklamaci?

Některé zboží není nutné posílat fyzicky, pošlete nám pouze fotografie závady na email info@oveckarna.cz. Poté vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokud chcete raději vyplnit reklamační formulář, můžete nahrát fotografie i tímto způsobem. V tomto případě nám dejte prosím vědět emailem, abychom věděli že nemáme čekat na balík se zbožím.

Na jaké vady se vztahuje reklamace?

Pokud se na zboží vyskytne vada, která není způsobena nesprávným užíváním výrobku, může být tato vada podána k reklamaci.

Jak můžu zjistit stav své reklamace?

Do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace vás budeme informovat o výsledku reklamace. Pokud prodávající považuje za nutné, je oprávněn vyzvat kupujícího po uplatnění reklamace k součinnosti při dodání zboží zpět prodávajícímu. Případná doba, po kterou kupující neposkytuje svou součinnost, se nezapočítává do lhůty k vyřízení reklamace.

Nakupte po telefonu,
jsme on-line
+420 576 776 776
(8.00–19.00)

Barevné varianty

Vyberte velikost

Bééé, já jsem Májenka,

nerada ruším, ale potřebuji od vás kopýtko na to, že můžu zaznamenávat, jak se vám na Ovečkárně líbí. Jen tak se vám totiž budu moct věnovat s péééčí, kterou si zasloužíte. Na své kopýtko vám můžu odpřísáhnout, že vše, co zjistím, u mě zůstane v bééézpečí.

Nastavení

Béééru si vaši spokojenost na starost. Dejte mi vědět, s jakými cookies můžu pracovat a pamatujte prosím, že změny v nastavení se projeví pouze pro prohlížeč, který právě používáte. Své preference můžete kdykoliv jednoduše změnit v patičce webu.

Více informací o tom, jaká data Ovečkárna ukládá, najdete zde.

Technické cookies jsou nééézbytné pro správné fungování webu a všech jeho funkcí.

Umožňují mi ukazovat vám huňatou nabídku na základě vašich preferencí. Taky mi dovolují vám na webu zobrazovat jen to, co vás opravdu zajímá.

Pomáhají mi hledat chyby a měřit výkon webu. Díky nim můžu péééčovat o to, abyste s nákupem na Ovečkárně byli vždy spokojeni.

Tyto cookies jsou bééézva. Můžu se s vámi totiž krom webu potkávat i na sociálních a reklamních sítích, kde se starám, aby pro vás reklamy byly zajímavé.